pondelok 28. novembra 2022

Čo je nové?

 Milí návštevníci, 

s potešením Vám oznamujem, že mi budúci rok vyjde kniha. Ide o historický román z desiateho storočia raného stredoveku z vikingského obdobia. 💖Príbeh má 333 strán a nechýba v ňom dobrodružstvo, intrigy, láska, násilie, napätie, nenávisť, túžba po pomste, ale aj šťastný koniec. Síce ide o vymyslený príbeh, snažila som sa vychádzať zo skutočných dánskych a nórskych dejín, ktoré som si poctivo študovala a snáď svojimi poznatkami nikoho neurazím. Spoločne s mojou korektorkou sme niekoľko mesiacov usilovne pracovali na jeho oprave a dnes bol poslaný vydavateľstvu na zalomenie. Dám vedieť, ak budem mať vybranú obálku, nech máte predstavu, ako bude kniha oficiálne vyzerať. Aktuálne pracujem na písaní druhej časti...  

PS: Ešte nie som zdravá, ale keby som si to pripúšťala, nikdy rukopis už neodošlem, a preto som sa rozhodla aj napriek zdravotným obmedzeniam splniť si svoj sen. ✌Knižku som pôvodne chcela vydať pred dvoma rokmi, ale choroba ma zastavila, pokorila, takmer zabila... a nakoniec zocelila, postavila na nohy a ukázala mi skutočné hodnoty života. Vážme si zdravie, máme ho iba jedno. 

S úctou... 


Zdroj: net 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára