sobota 22. októbra 2022

Moja maličkosť


Volám sa Patrícia, narodila som sa v roku 1988 a pochádzam z Bratislavy. Navštevovala som Združenú strednú Odevnú školu zameranú na odbor informačné a technické služby. Vyštudovala som Vysokú školu ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave v odbore verejná správa a regionálny rozvoj. Od začiatku bolo jasné, že nie som stavaná na ekonomiku, čo sa odzrkadlilo aj na tom, že som dosiaľ v ekonomickej sfére nepracovala. Dva roky som po vysokej škole ešte externe študovala, avšak doplňujúce pedagogické minimum, som si nedokončila. V súčasnej dobe sa zotavujem z ťažkého ochorenia a pomaly sa navraciam do života, užívajúc si všetky radosti, ktoré mi ponúka. 
------------------------------------------------

Autorské diela

2020 - Bezvetrie tichom - básnická debutová zbierka vydaná pod hlavičkou vydavateľstva Enribook

2023 - Zotročení vášňou - historický román, ktorý vychádza v marci, pod hlavičkou vydavateľstva Enribook 

Moje projekty, stránky a weby: 

2023 - V spleti príbehov - webová stránka na knižné recenzie 

2019 - Bratislava číta knihy (na facebooku) - zrušené 

2019 - V záplave príbehov (na facebooku) zrušené 

2018 - S elánom k zdravenému telu a vnútru (na facebooku) zrušené 

2018 - Strážcovia verejného poriadku (Myšlienkou k zmene) - na facebooku zrušené 

2019 - V záplave príbehov (stránka s recenziami na knihy a filmy) zrušené 

2019 - Myšlienkou k zmene (stránka zamerané na akcie na ochranu životného prostredia) -zrušené 

2018 - V srdci vzdušných slov (osobná stránka autorky) zrušené 

Moje pôsobenie v médiách a v oblasti žurnalistiky a tvorivého písania: 

2019 - 2020 - redaktorka časopisu Abdon 

2019 - 2020 - Balans časopis - redaktorka 

2018 - Nový Čas - redaktorka na oddelení Bratislava, kde som zastrešovala prevážne prácu v teréne a pracovala pre najväčší slovenský denník 

2017 - Eugenika, vydavateľstvo - príležitostná redaktorka a prispievateľka na portál, kde sa zameriavam na filozofickú, motivačnú a spirituálnu rubriku 

2016 - po súčasnosť - vlastníčka novinárskeho preukazu SSN (Syndikát slovenských novinárov)

2016 - redaktorka v Slovenských národných novinách v oblasti kultúry 

2014 - 2016 - 14 news redaktorka pre regionálne noviny Naše novinky, kde som si vyhľadávala témy v oblasti kultúry a spravodajstva

2014 - 2015 - redaktorka na oddelení kultúry, kde som zodpovedala za obsah v Karloveských novinách 

2015 - 2018 - rozhlasová redaktorka pre regionálne rádio Modra, kde som vytvárala vlastné relácie so slovenskými osobnosťami napr. (Eva Sakalová, Anka Repková, Samuel Hošek, Diana Mašlejová, Katarína Zacharová a ďalší ...)

2014 - 2018 - členka redakčnej a správnej rady Klub - slovenských spisovateliek - Femina, oz

2012 - 2013 - redaktorka školského časopisu Panorama 

Moje aktivity  v rámci dobrovoľníctva:

2019 - Plogging - spoluorganizátorka v spolupráci s HHI - Human Health Institut - Inštitút pre ľudské zdravie a ŽIť vedomo s Erikou Jung a v spolupráci s organizáciou Redukujem na čele s Ankou Repkovou

2019 - Čistenie rieky Dunaj - dobrovoľníčka a smeťozberačka v spolupráci s HHI - Human Health Institut - Inštitút ľudského zdravia a projektu Žiť vedomo s Erikou Jung. 

2019 - Namodro so šťastím v srdci - dobrovoľníčka a modrá plyšová víla v spolupráci s POP akadémiou - Pokoj, Odvaha a Pokora - komunikácia s ľuďmi a deťmi, fotenie s deťmi, zbieranie peniažkov ako dobrovoľného príspevku

2019 - Európske voľby - predsedníčka v komisii pri voľbách poslancov do Európskeho parlamentu - komunikácia s ľuďmi, vydávanie lístkov, sčítavanie hlasov, odovzdanie zápisnice a ďalšie úkony s tým spojené 

2019 - Karloveský Majáles - dobrovoľníčka a koordinátorka pri triediacich staniciach, ktorá mala pod sebou tím mladých dobrovoľníkov a študentov, ktorých usmerňovala a viedla 

2019 - Dobrý trh - doBIOvoľníčka na triediacich staniciach a informátorka pri separovaní odpadu

2019 - Plogging - dobrovoľníčka a smeťozberačka pri športovej aktivite - behu v spolupráci s Ankou Repkovou z projektu Redukujem

2018 - 2020 - smeťozberačka a dobrovoľníčka v rámci svojho okolia - Karlova Ves)

2016 - 2020 - aktivistka a dobrovoľníčka Zelenej hliadky na čele s Matúšom Čupkom (zakladateľom a vedúcim odddelenia životného prostredia MČ - Rača) 

2016 - 2018 - aktivistka zapojená do viacerých oblastí v prospech ochrany životného prostredia: 
- Jarné upratovanie v Karlovej Vsi a Dúbravky (MČ Karlova Ves, MČ Dúbravka)
- Naskoč na našu vlnu (Naše mesto)
- Milujem svoje mesto (Kresťania v meste)
- Protest proti cirkusom (Sloboda zvierat)
- Bratislava má hlas (OZ - Hrad Slavín)
- Koncert za Pečnianský les (OZ - Hrad Slavín)
- Živá reťaz za záchranu ostrova Sihoť (Národný park Podunajsko - Za živé rieky)
- Zviera nie je vec (269 - vegánska spoločnosť)
- Stop kožuchom (269 - vegánska spoločnosť) 

2016 - 2017 - členka OZ - Hrad Slavín (výpomoc s prospektami, predaj tričiek a suvenírov, výpomoc s letákmi, informovanie verejnosti o dianí)

Moje ex - zameranie: 

2016 - 2020 - zberateľka bábik Barbie od Mattela, mala som ich cez 650 ks. 

2015 - 2020 - vegetariánka a polovičná veganka.

Moje záľuby: 

Som vášnivým čitateľom historických románov, románov s fantazijnými prvkami, ale nepohrdnem ani motivačnými knihami a skutočnou históriou, najmä z obdobia staroveku, stredoveku a novoveku. Súčasne zbožňujem prírodu a som milovníkom zvierat a všetkého živého i neživého.. Fascinujú ma hrady, zámky, ruiny, nedokážem odolať ničomu, kde je kokos, marcipán a vanilka, imponuje mi barokový, rokokový a renesančný štýl obliekania. Mojou najobľúbenejšou bytosťou vo fantastickom svete je jednorožec a víla. Našla som sa v kreslení, ale mojím zmyslom života zostáva písanie. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára