štvrtok 16. apríla 2020

Priateľ v koži beštie (2020)

Pamätám na to ráno,
na prvé vety nesmelé, 
kedy som povedala áno,
mnoho slov v úsmeve, 

stála som odmerane,
no zvedavosť vzbĺkla, 
city neboli hrané, 
 z tváre padla kukla, 

bledé žieňa v košeli, 
dlaň mi srdečne stislo, 
staré strachy zhoreli, 
keď temno odrazu stíchlo, 

bola som z nej mimo,
prišla mi fantastická,
pozvala som ju na víno,
myseľ radostne zvýskla, 

dokonale mi rozumela, 
aspoň sa tak tvárila, 
možno som iba chcela, 
zostať detsky naivná, 



v očiach mala iskru, 
zdala sa byť skvelá,
zažehnala slabosť príkru, 
jej zrada bolela, 

chcela som lepší svet,
jej sa to fakt páčilo, 
vraj mám ísť iba vpred,
a hľadieť naň spanilo, 

zverila som jej plány,
na pár spoločných hodín,
ozval sa hlas známy, 
nerob to už viac, prosím, 

kašľala som na svedomie, 
srdce predsa počúvla, 
konala tak vedome,
a chytila sa kormidla, 

neboli zadné vratká,
rozdala som sa celá, 
sladká čokoládka, 
nebolo treba veľa, 

nevidela som zradnú čerň, 
kŕmila sa klamlivo,
verila som v dobro len,
až vyhorelo palivo, 

teraz sa zbytočne snažím,
uhasiť šialený boom, 
už sa nespriatelím s každým,
dávam dnešku zbohom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára