štvrtok 2. apríla 2020

Moja spolupráca s časopisom Balans (2019 - 2020)

Na konci minulého roka som začala spolupracovať s časopisom Balans. Píšem do neho články ako prispievateľ, ktoré sa dotýkajú mystiky, spoločnosti a zdravia. Nakoľko som tento časopis vždy obdivovala, tak som veľmi rada, že môžem byť jeho súčasťou. Časopis vrelo odporúčam, pretože sa v ňom každý nájde. Narazíte na neho v každom stánku. 

Nižšie uvedené články odo mňa nájdete v screene. 

Článok 1 - Bdelá pozornosť v práci 

Článok 2 - Okrídlené jednorohé bytosti z bájí 

Článok 3 - Čaj zahreje telo aj dušu 

Článok 4  Krištáľové deti 

Článok 5 - Runy ako zrkadlo budúcnosti 



Článok 6 - Ruka ako všemocný liek 

Článok 7 - Dajme šatstvu druhú šancu 


8. Článok - Prebudenie vnútorného dieťaťa 

9. Článok - 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára