štvrtok 2. apríla 2020

Obklopená leknami (2020)

Foto: net

Dotýkam sa živej krásy,
sny mi hlavou divo blúdia,
smäd vo mne nik neuhasí,
vyhnali ma z raja ľudia,

ponáram úsmev do slzy,
vrelo vítam tmavé dni,
kým sa mi múza odcudzí,
zrodí sa cieľ pamätný,

radi by ma súdili,
všetci strojení šviháci,
v živote sú zblúdili.
ak sa niekto prihlási,


proces je veľmi strohý,
stačí druhých navždy ctiť,
potlačiť v sebe vlohy,
a prestrihnúť nebeskú niť,

krútim sa v rytme hudby,
oddávam sa slobode,
žiadny deň nie je nudný,
ak zažiari poludnie.

držím sa jednej piesne,
do sveta ju spievam,
jej noty nie sú presné,
obostrel ma prievan.

potajme dušu volám,
nech ma konečne spasí,
unikám nočným morám,
a spoznávam čudné hlasy,

ak mám nakoniec zomrieť,
iba so cťou smelej dámy,
vpíšem tajný odkaz do viet,
a odkryjem spis dávny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára