štvrtok 16. apríla 2020

Tichá vojna (2020)


Netrápia ťa city, 
srdce rád roztavíš, 
si už hriechom sýty, 
i keď ma pozdravíš, 

pozeráš sa zhora,
bavíš na trápení,
si sťa nočná mora, 
ako duch zmámený, 

peklom si ma polial, 
poslal do vyhnanstva,
vysušil vzácny koral,
dokým som vyrástla, 

chodíš tajne po hviezde, 
túžby jej ostro lámeš, 
neviem či je niekde, 
tajný slobodný prales, 

musím to večne znášať, 
bolesť vkĺzne poľahky,
krv nevinných mačat, 
a hodené zápalky, 


robíš si zo mňa blázna,
na kusy cnosti trháš, 
rev v duši poháňa,
ako spletený korbáč,

nechcem viesť viac vojnu,
no stále ma gniaviš, 
pre slobodu voľnú, 
rozpadne sa Paríž, 

sme roky proti sebe, 
ako zúrivé býky, 
ostrie trčí v chlebe,
náš osud je plytký, 

trvá to už stáročia,
ten prienik je hlboký, 
múzy sa plahočia, 
tlmia hlasné útoky.  



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára