streda 8. apríla 2020

Básnikove tajomstvá

Foto: Kyria Photography (Fcb) 
Rozjímam na diváne, 
nad svetom nebeským, 
výzvy bytím vítané, 
po každé preverím, 

dosiaľ som sa nebál,
čelil skúškam hravo, 
nezískal vzácny metál, 
ale uplatnil právo, 

odrazu to je inak,
keď som uzrel zázrak,
prestal som aj dýchať,
a začal viac pátrať, 

v mysli mi utkvela, 
žena skrytá do svitu, 
bola to len povera?,
pre nádej ubitú?, 

prihovára sa mi hlas,
kúzlom nežne sfarbený, 
kričí vo mne len ,,has!“
požiar v tajnom znamení, 



zjaví sa ako fantóm,
sladký prelud bizarný, 
v  kočiari bohatom,
 behá mráz z priznaní, 

už noci ani nespím, 
vídam čarovný zjav,
čo bolo ešte predtým,
jasný záblesk si vzal, 

medový odtieň vábi, 
myseľ ťažko skúšanú, 
zvierajú ma laby, 
nútia obliecť sutanu. 

dali mi do ruky zbraň,
na front ma vyhnali,
len tých živých zas chráň!,
ako kanón trhavý, 

láska do pekla stúpa,
kráča za osudom,
s ňou kráska skúpa, 
po zápase zúrivom,

raz ju znova nájdem,
ak nie tu tak inde,
pohladí ma satén, 
a ľúbosť neodíde. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára