štvrtok 9. apríla 2020

Chcem zomrieť slobodne (2020)

Foto: Kyria Photography (Fcb)
Narodila som sa chybne,
do sveta plného zla,
každá sekunda plynie,
a falošne so mnou hrá.

pocit beznádeje ma dusí,
prehlbuje silný nepokoj,
nestačia už ani slzy,
len neprísť o život svoj,

komunita šedých postáv,
na mňa ďalej striehne,
otrok v bezpráví povstal,
ovládli ho sily temné,

kričíte z každej strany,
chcete ma stále raniť,
ponúkate scenár planý,
a s ním tesný závit,

bránia mi dlho v žití,
odmietajú ma prijať,
zostávajú v ulite skrytí,
ovláda ich chorý primát,


často mi chcú vnútiť,
aký mám nosiť odev,
v dlani zvierajú prútik,
hoci sa osudu vzoprel,

krivda nad hlavou krúži,
tmou sa rozlieha rev,
drôt je pichnutý v lúči,
noc denný lesk zrel,

hnev mi zviazal obe ruky,
s úmyslom ma zahubiť,
nastrčil koniec dutý,
a zbúral mi tajný kryt,

v srdci mi hrá šansón,
za svetlom ma vedie,
zo súmraku je jas razom,
s anjelom na čele,

nebudem ako oni,
nikdy sa im nevzdám,
nad hlavou mi dunia zvony,
poletím až k hviezdam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára