nedeľa 1. marca 2020

V rozkvete nádeje (2020)

Stúpam po zelenej tráve, 
laná minulosti púšťam,
myšlienky mávam hravé,
vysmievam sa skúškam, 

ovláda ma túžba pálčivá, 
keď sa pohnem z miesta,
pokúša tak zvláštna vidina, 
a zároveň ma trestá, 

viac sa nástrah nedesím,
vítam ich s mierom,
anjel s krídlom nebeským,
je celý v bielom,

za nádejou sa vydám,
aj cez šíry vesmír,
odolám hriešnym výzvam,
svet napokon zmením,


do ucha mi šepká deva,
o ktorej sa mi veľa sníva,
býva plachá i nemá,
prezrádza ju zlatá hriva,

dodáva mi viac odvahy,
kráča so mnou do raja,
hanblivo sa občas odhalí,
jej dotyky vždy pália,

nazerá mi do duše smelo,
vždy ma niečím zarazí,
poslúcha ju moje telo,
a ochutná opäť z nákazy.

Foto: Kyria Photography (Fcb) 
Text: Patrícia Brestovanská 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára