utorok 17. marca 2020

Uväznená v bubline (2020)

Foto: Kyria Photography (Fcb) 
Bežím do všetkých strán,
dušu mám spútanú,
stále sa zahrávam,
hoci ma trestajú,

odmietam ich plášť,
farby túžim odkryť,
stále skúšam nájsť,
svoj čarovný úsvit,

nevedia ma uspať,
objíma ma múza,
môžu mieriť stokrát,
zostanem vždy drzá,

odhodím ich šatku,
nikdy ju neprijmem,
kašlem cestu hladkú,
a začnem nový deň,


sloboda ich dráždi,
pripomína im vinu,
mnohí umrú v daždi,
ich dni dávno plynú,

navždy budem rebel,
nezmení ma nátura,
upálim celý kŕdeľ,
ak ma raz prinútia,

bytie vo mne kričí,
volá po odvahe,
prevezme pud býčí,
a putá poláme,

žije vo mne stvora,
býva aj divoká,
bežne chodí holá,
občas zvedie otroka,

možno sa ma boja,
pretože som iná,
nezlomí ma ich vôľa,
moja cesta začína,

nebudem ich obeť,
života sa nevzdám,
hoci môžem zomrieť,
doletím až k hviezdam,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára