nedeľa 1. marca 2020

V tŕni prianí (2020)

Foto: Kyria Photography (Fcb) 

Dušu máš osadenú leknami,
z pohľadu ti radosť preteká,
more času je pred nami,
túžba po slobode preveľká.

si deva pobláznená hudbou,
vánok ti do vlasov šeptá,
kráčaš cestou vždy bludnou,
kde je étericky kus miesta.

cítim sa ako vášnivý hvezdár,
keď ti pehy na tvári skúmam,
odvahu som dosiaľ neznal,
dokým som sa neoddal vlnám.

si dráhou ktorá ma volá,
k zálivu hojnosti šíreho sveta,
poletuje ako nočná mora,
hurikán lásky mnou zmieta.


očarene stúpam k výšinám,
na dúšok večnosti čakám,
pomaly závoj snov odkrývam,
rád sa zverím pannám,

jedna mi už dlho velí,
srdce drží nežne v dlani,
vstúpil som do tajných dverí,
odvtedy ma stále chráni.

tiež na ňu dodnes dozerám,
vnímam v nej živého anjela,
prestal som veriť poverám,
až utiekla lož zbabelá.

Text: Patrícia Brestovanská 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára