štvrtok 5. marca 2020

Tanečnica v plameňoch (2020)

Kyria Photography (Fcb) 

Často zbožne pozerám,
ako tancuje v ohni,
unikám prísnym modlitbám,
 svedomie kričí zdochni!,

hriešne bokmi zavlní,
ako zvodná siréna,
oslabujú ma vlny,
vášeň rokmi spálená,

vábi ma len pohybom,
ohnivosť jej nechýba,
po tom lieku požutom,
mi z nej už prepína,

viac sa tak ľahko nedám,
zlákať známou chémiou,
a neuverím ženám,
iba s vodou perlivou,


z každej strany fígeľ,
až sa nestíham vzdialiť,
raz osud si u zmyslel,
dať mi nový habit,

často bývam sprostý,
ako úchylný somár,
a tiež przniteľ cností,
len cudné panny dostal,

žijem v sieti omylov,
a popráv každodenných,
s borovičkou rozpitou,
vo svete znetvorených,

nemám dávno žiadny smer,
netuším kadiaľ mám ísť,
chcel som iba tichý mier,
dnes len otáčam zas list,

v dlani lupeň zahorí,
sfarbí sa karmínom,
vzduchom svištia prápory,
s poháňaným palivom,

katapult mi už zvoní,
v hlave ako budík,
šašo nebol žiaľ dvorný,
je to v háji kurnik,

len žena v ladnom rytme,
na javisku zas šantí,
cítim sa zrazu divne,
a strhávam z nej šaty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára