štvrtok 5. marca 2020

Blúdim (2020)

Foto: Kyria Photography (Fcb) 

 List sa vracia naspäť,
upálil mi krídla,
a zmeškaná závet,
predsa len už prišla,

schúlená na deke,
neviem z nej ani vstať,
návyky praveké
mi berú hrubý plášť,

nahá bežím svetom,
len vierou zvinutá,
a ulicou slepou,
s výhrou kohúta,

zbožne hľadám miesto,
určené len pre mňa,
vždy sa nájde niekto,
spraví zo mňa väzňa,


kráčam z každej strany,
vrany sa prebudia,
a scenár v ňom planý,
mi nanútia ľudia,

zvyknem hlavu skláňať,
keď sa tam ocitnem,
pýcha mi dá karát,
a otrokársky lem,

zmýšľam ako dieťa,
ktoré sa opýta,
cez hradby odlieta,
 dúhu farbí dosýta,

srdcu neviem uprieť,
balóny z mladosti,
zabúdam na úlet,
z hlúpej márností,

som asi čudná,
príbytok sa leskne,
čaká na mňa urna,
na to dievča mestské.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára